Bosch SBV85M44EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV85M44EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Gebruiker Alex 12-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV85M44EU

Deze vaatwasser gekocht vanwege 8 jaar garantie en extra ruimte (is extra hoog). Wast lekker schoon. Ook met het 65 graden programma dat 60 minuten duurt. Apart bakje waarin de tablet oplost. Wel veel houders verwijderd direct bij installatie. Indeling moest even wennen.

d.a.lokhorst 09-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV85M44EU

Prima apparaat. Behoorlijk prijzig, maar zijn geld zeker waard. Met de ecostand bespaar je s nachts ook nog een hoop energie zonder dat je merkt dat hij aanstaat

jaccoswart 27-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV85M44EU

prima apparaat, weining geluid, wast mooi schoon. voldoende opties. wel wennen aan lengte wasprogramma vanwege duurzaamheid.

niekspier 09-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV85M44EU

Prachtige machine, nu drie weken in gebruik. Is stil, ruim, slim ingedeeld en doet zijn werk uitstekend !!! Kan hem eenieder warm aanbevelen.

hjoesten 24-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV85M44EU

Nadat onze vaatwasser na 10 jaar de geest had gegeven werden wij geattendeerd op de Bosch vaatwasser, die nu tijdelijk 8 jaar garantie heeft. We hebben hem nu een week en hij doet het veel beter dan de vorige, stiller en schoner. Een echte aanrader, ook de rode spotlight is erg handig en hij schakelt nadat hij klaar is automatisch uit.

hjmvanharmelen 23-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV85M44EU

Onze vorige vaatwasser maakte veel meer herrie. De automatische instelling op ECO stemt ons blij. Ook de indicatie-verlichting op de vloer is erg handig. Je weet nu dat het apparaat klaar is met drogen.